Kolonier i ind- og udland

Ture Ind-/Udland

Bakkens Hjerte tager hvert år på ture med overnatninger - populært kaldet at tage på koloni.
For at kunne deltage på Bakkens hjertes kolonier skal man være tilmeldt klubben. Altså enten gå i klubbens FK eller være tilmeldt/registreret i Bakkens hjertes UK.

Skituren er i uge 8 og vil ofte være til Østrig, tilmelding til denne tur udkommer allerede i september eller oktober. Man kan deltage på turen når man går i 5. klasse og op efter.

I maj måned er der overnatning på børnefestugen, en nat primært for 3. klasserne.

Første uge i skolesommerferien er der en udenlandstur for 5. klasse og op efter. I den første uge tager vi også til  Vilde vulkaner, som ligger fra onsdag til fredag, denne tur er mest tiltænkt klubbens FK medlemmer.
I uge 31 tager klubben på koloni til Ellingelyng, på den fine Lyngborg.

Oktober i uge 42  i efterårsferien tager klubben til Lalandia med de nye4 klasser. Hvis ikke alle pladserne bliver optaget af 4. klasserne, udbyder vi restpladserne til resten af FK. Disse pladser bliver først udbudt, efter at klubben har skrevet ud via facebook, hjemmeside og tabulex.
Når man skal med Bakkens hjerte på tur/koloni gælder reglen :  Man er først tilmeldt når man har betalt, det er ikke nok at sige at man gerne vil med, der skal være en indbetaling.

Regelsæt for kolonier med Bakkens Hjerte

Shape Created with Sketch.