Bakkens Hjerte uge 18

Hej alle

På torsdag starter der en masse nye børn i klubben og det glæder vi os helt vildt meget til. Vi har selvfølgelig også en forventning om ,at alle jer fantaske gamle medlemmer tager rigtig godt imod de nye medlemmer.

Mandag :
- Samling 15.00 med Peer.
- Stikbold med Simon.
- Print på tøj i krea. Hvis du har et ynglings dyr, musikband, sportshold eller noget helt andet, så det muligt at få printet det på et stykke tøj.

Tirsdag :
- Bordrollespil med Flemming.
- Bolcher med Lotte.
- Bakkens med Sofie og Jacqueline - tur er udsolgt.
- Teater med Sonja.
- Evo-tag med Kim.
- Fodbold med BJ.
- Fællesspisning for 6. klasse og op efter. pris 25 kr.

Onsdag :
- Lukket pga. 1 maj.

Torsdag :
- Alle vores nye medlemmer starter :-)
- Hoppepude, stylter og trampolin er åben.
- Bolcher med Sonja.

Fredag :
- Hoppepude, stylter og trampolin er åben.
- Stikbold med Simon.
- Fodbold med BJ.

Rigtig god uge til jer alle.
Bakkens Hjerte.

Tilmelding til ”Vilde Vulkaner FESTIVALEN” med Bakkens hjerte.

Onsdag 3/7-fredag 5/7 2024  for 10-14 årige.
Vilde Vulkaner i Vordingborg er Danmarks største børne musik festival.
Den Bliver afholdt hvert år i den første uge af skolernes sommerferie.
Vi har 40 pladser til turen og man kan deltage hvis er mellem 10 og 14 år.

På Vilde Vulkaner deltager mellem 9.000 – 11.000 børn og unge fra især klubber og sfo’er
med børn i alderen 7-14 år.

Turen er ofte meget populær, så tilmeld jer så hurtigt i kan. Tilmeldingen er åben fra nu af.
Prisen er 600 kr. Du er tilmeldt, når vi har modtaget betaling. Enten via mobile pay eller kontant.
(Husk at skrive hele barnets navn og vilde vulkaner i tekst feltet).
Prisen er inklusiv turistbus derhen og hjem og mad. Første måltid er aftensmad onsdag
torsdag er der 3 måltider og sidste måltid er morgenmad fredag.
Der er Tivoli og legeland på pladsen som er gratis.

Vi overnatter i telte som klubben har med, men der er også mulighed for at bruge jeres eget, dog skal klubben have besked, hvis man sover i sit eget telt.

Der er også mulighed for selv at spille musik på festivalen, tilmelding til dette skal ske via Peer.
Der kommer flere oplysninger til de tilmeldte, kommer når vi er tættere på turen.

Se mere på vildevulkaner.dk

Optrædende Onsdag: Pauline, Gobs og Wafande
Optrædende Torsdag: Specktors, Danser med piger og Tobias Rahim

Betaling sker via  :
Mobil-pay : 858919  husk at skrive hele barnets navn og vilde vulkaner i tekst feltet .
Kontant : Kom i Bakkens Hjerte og betal kontant.
Friplads gælder på turen.
Hilsen de voksne på turen : Louise - Sofie - Kim og Peer

Vigtige datoer i Bakkens Hjerte

Hej alle

Vi vil i Bakkens Hjerte gerne være lidt på forkant med kommende aktiviteter og vigtige datoer. Vi håber det giver et lidt bedre indblik i det næste års tids fastlagte datoer/kolonier/aktiviteter.

- Hver fredag frem til vinterferien vil der være klubmesterskaber i enelers anden aktivitet, der vil stå i ugeprogrammet fra uge til hvilken aktivitet det drejer sig om.
- Der vil være skitræning i salen for dem som skal med på skitur, der kommer opslag op om hvornår disse træninger foregår.
- Gamer lørdag 20.01.2024 fra 11.00-17.00.
- Musik tur til Ålborg 20.01.2024.
- Fastelavn ( vi laver det når det afholdes i skolerne, der kommer en dato).
- Ski koloni i uge 8.
- Klubbernes dag på forbrændingen 25.04.2024.
- Børnefestugen i uge 25.
- Vilde Vulkaner i uge 27.
- Sommer koloni i uge 32.

- Lukke dage : Påske 25, 26, 27, 28, 29 marts samt 1. april. / 1. maj. / 9 og 10 maj. / 20 maj. / 5 juni.