Sundhed

Sundhed :

Bevægelse/sport/kolonier og mad i klubben

De faste aktive ting vi tilbyder:
Rollespil, alternative boldspil, fodbold , hockey, stylter, trampolin, forskellige aktiviteter i hallen.
Der er regler for tiden medlemmerne må bruge ved klubbens pcèr.
Ud over de aktiviteter som finder sted til dagligt har klubben også : Den årlige skitur til Østrig, en årlig tur til Lanlandia for 4. klasserne,
en aktiv sommer tur for 5. klasse (11 år) og op efter til udlandet. Vi er ofte på vilde vulkaner og en sommerhus tur et sted i Danmark for fritidsklubbens medlemmer i sommerferien.

Mad :

Vi sammensætter uge for uge en menu som skal opfattes som et mellemmåltid, prisen på dette måltid er 5 kr.

Retter er bandt andet:

Pastasalat og grov brød.
Kød boller med pasta.
Pita brød/Wraps pandekage med kylling og salat.
Pizza.
Forskellige supper.
Kylling i karry eller i kokus med ris og grov brød
Gryde retter med ris eller pasta.
Forskellige kød fri retter.
Når vi har bål er maden ofte gratis, det kan være snogbød eller suppe.
Fredag i fritidsklubben, kan der være boller, popcorn, kage og smothies.
Vi sælger ikke slik og sodavand i fritidsklubben, dog kan der i skoleferien være åbent for lidt salg af sodavand.
I UK kan man købe slik og sodavand i tidsrummet 19.00-22.00, mandag til torsdag.

Alt maden der bliver serveret er over 60% Økologi